05/03/2009

T-music aneb jak Wohnout veverky



1.3. byla spuštěna další kampaň na podporu hudebního portálu T–music. Tentokrát u příležitosti vydání nového, dlouho očekávaného, alba skupiny Wohnout s názvem Karton Veverek. Kreativní koncept kampaně a jeho realizace pochází od agentury Vaculik Advertising, produkci TV spotu a celou online komunikaci měla na starost agentura Nydrle.

Nabídka, komunikovaná v kampani, je velmi unikátní. Album Karton veverek vychází fyzicky až 1.4., ale již 1.3. vyšlo v digitální podobě a je ke stažení exkluzivně na T-music.cz, navíc za cenu, kterou si každý určí sám (včetně možnosti stáhnout si album zcela zdarma)!

Hlavním cílem kampaně je navýšit návštěvnost portálu T-music a naučit uživatele využívat tyto stránky jako hudební komunitu. Médii zvolenými pro propagaci této, v ČR zatím nevídané služby, jsou TV, tisková inzerce, PR, merchandising, internetové bannery a virální praktiky.

„Využili jsme hlavního motivu ponorky, která vystupuje v klipu titulní písně alba, a následně vytvořili aplikaci pro generování posádky do vámi založené ponorky, skrze vaše přátele na Facebooku. Propojili jsme tedy mikrostránku s Facebookem a tím pádem očekáváme výrazně narůstající návštěvnost díky této komunitě, “ říká Michal Nýdrle.

No comments: