O červené niti nemluvíme náhodou – skutečně tvoří hlavní prvek nového komunikačního konceptu, který navazuje na dlouhodobý claim VIG Re „Weaving Your Success From a Common Thread“. Náš nejvyšší kreativec Roman v tom má jasno: „Nit v interní komunikaci symbolizuje propojení zaměstnanců, kteří drží spolu, navenek funguje jako pojítko mezi VIG Re a klienty, a také jako základní element záchytné sítě, kterou zajišťovna svým klientům poskytuje“. Červenou nití je protkán nový design i textace nové korporátní identity. Redesignovaný web představuje kromě služeb zajišťovny a jejích výročních zpráv také celý tým zaměstnanců, který jsme nafotili v tonalitě konceptu. Podívejte se sami, stačí scrollovat, a celý příběh se vám doslova ušije před očima.
Kromě webu jsme pro klienta navrhli také prošívanou propagační brožuru a nový merchandising – pro zaměstnance i klienty VIG Re jsme nechali uplést antistresové klubíčko.
Spolupráce s VIG Re nás baví už od konce loňského roku. Zakázka potrvá následující tři roky, během kterých budeme kreativní koncept dále rozvíjet. Těšíme se na další projekty, až to s námi šije!
Kromě webu jsme pro klienta navrhli také prošívanou propagační brožuru a nový merchandising – pro zaměstnance i klienty VIG Re jsme nechali uplést antistresové klubíčko.
Spolupráce s VIG Re nás baví už od konce loňského roku. Zakázka potrvá následující tři roky, během kterých budeme kreativní koncept dále rozvíjet. Těšíme se na další projekty, až to s námi šije!
No comments:
Post a Comment