
18/07/2008
PicLens - Fullscreen 3D browsing and searching

We use PicLens for our social media. Search Facebook, Youtube, Google or Flickr through amazing 3D browser.
25/06/2008
Faiyo - unikátní online magazín

Faiyo je prvním opravdovým on-line magazinem svého druhu s obsahem zahrnujícím unisex módu, lifestyle, umění, gastronomii, zábavu a mnoho dalšího.
Plnobarevný, interaktivní, multimediální časopis vypadá jako tištěný a snadno se prohlíží.
Každých 14 dní přináší čtenářům nové číslo, které je samozřejmě pro všechny zdarma.
17/06/2008
16/06/2008
11/06/2008
10/06/2008
iPod nanos all around the office!

All of us in NYDRLE STUDIO now listening music with new iPod nano. We use Floola or YamiPod to operate with... If you wanna see some hidden iPod commands...
09/06/2008
Nescafé se vymlouvá
9. 6. 2008 00:00, MaM.CZ
Na podporu svého produktu Nescafé 3v1 spustila v červnu novou online kampaň společnost Nestlé. Kampaň komunikuje možné výmluvy, jak si užít nerušeně kávu. Firma pokračuje v oblíbeném formátu online komunikace, jehož v posledních týdnech využily například značky Krušovice či Winterfresh. Kampaň pro Nestlé vytvořila agentura Nydrle Studio.
International Triennale of Contemporary Art

Re-Reading the Future (3. 6. – 14. 9. 2008)
Národní galerie v Praze, Veletržní palác
Prezident ITCA: Milan KnížákHlavní kurátor: Tomáš Vlček
Koordinátorka: Světlana Michajlová
Mezinárodní trienále současného umění se koná pod záštitou prezidenta
České republiky Václava Klause a primátora hlavního města Prahy
Pavla Béma.
Pořádáním Mezinárodního trienále současného umění (ITCA) 2008 Národní galerie v Praze navazuje na Mezinárodní bienále současného umění (IBCA) 2005 a rovněž na První pražské bienále 2003. Ve Veletržním paláci se na ploše 9000 m2 představují díla cca 200 současných umělců z oblastí výtvarného umění, hudby, divadla, videa, filmu, literatury, fotografi e a architektury. ITCA je rozsáhlý projekt, zaměřený na tendence, které zůstávají stranou hlavního proudu současného umění.
Vstupné: plné 130 Kč, snížené 60 Kč
Otevřeno denně kromě pondělí od 10 do 18 hodin.
SNADNE-VYMLUVY.CZ s NESCAFÉ 3v1

Od 2.6. je spuštěna nová on-line kampaň www.snadne-vymluvy.cz pro NESCAFÉ 3v1, realizovaná on-line marketingovou agenturou NYDRLE studio. Jedná se o první web v ČR, který využívá celoobrazovkového formátu videa. Webem vás provází tři známé tváře, které jsou zároveň reprezentanty cílove skupiny - František Soukup, Jakub Prachař a Vojtěch Dyk. Pánové si spolu s NESCAFE 3v1 přichystali pár tipů, jak se vymlouvat, aby vám to každý uvěřil.
Forma, jakou jsou tyto výmluvy a vše okolo nich koncipováno, odpovídá celkovému image NESCAFE 3v1, které cílí na mladé a přináší jim zábavu s přáteli. Proto i výmluvy v kampani nejsou vlastně myšleny tak vážně.
Kampaň je doprovázena PR a on-line mediální podporou v Čechách a na Slovensku. PR kampaň v ČR zajišťuje agentura Weber Shandwick. Mediální podporu zajišťuje Mediaedge.
”Na letní čas jsme připravili zábavnou a vtipnou kampaň, kterou podpoříme motto „S NESCAFÉ se nikdy nenudíš”. Věříme, že nová kampaň na www.coffeebreaks.cz zaujme nejen milovníky kávy NESCAFÉ,” říká Hana Chybová, marketingová manažerka značky NESCAFÉ.
Součástí stránek je možnost generování personalizované výmluvy pro své známé. Celkové množství kombinací přesahuje 137 miliard možností.
Jako další benefit stránek je soutěž o vytvoření vlastní výmluvy, která bude hodnocena návštěvníky stránek a 6 nejlépe hodnocených videí vyhraje týdně věcné ceny a to během měsíce června.
16/05/2008
13/05/2008
Renesance
12/05/2008
07/05/2008
Neumí agentury SM?

Stále se mluví o nástupu sociálních médií (SM), zájem začíná narůstat. Ale umí toto téma vůbec někdo správně uchopit?
Ze studie TNS/Cymfony vyšlo najevo, že marketéři nejsou spokojeni s kombinováním těchto nástrojů v rámci jejich komunikační strategie. Podívejme se na marketingovou komunikaci jako na puzzle, kde SM tvoří pár kostiček, které agentury nejsou schopny složit a ukázat klientovi celkový obraz.
TNS Media Inteligence/Cymfony oslovila více než 60 marketérů v severní Americe, Francii a Anglii, zda se ubírají směrem SM. Bohužel vyšlo najevo, že agentury nedokáží naplnit jejich očekávání. Důvodů je několik, ale dva zásadní. Agentury nemají vlastní zkušenosti s využíváním těchto sociálních sítí a jejich představy při prezentování konceptů se naprosto nesetkají s konečnými výsledky.
Nicméně studie dále říká, že 50 procent dotázaných je přesvědčena o nutnosti tyto aktivity řídit.
Tzn. mít svého aktivního "bloggera", který bude vytvářet kontakt. Dalších 30 procent vidí v sociálních médiích revoluční příležitost. Co ale opravdu krásně vystihuje trend, je studie European Interactive Advertising Association, která uvádí, že více než 50% obyvatelstva Anglie je aktivních v sociálních sítích.
Že by ČR zase pozadu?
Když tyto výstupy porovnám se zkušeností z ČR, tak musím říci, že situace je zde opačná.
Často se setkáváme s názorem, že sociální marketing je převážně pro mladou cílovou skupinu.
Není tomu tak! Je to jen výmluva, jelikož málo lidí z marketingu si to opravdu vyzkoušelo, tím pádem má představu pouze z doslechu a vymezenou část svých rozpočtů dá raději do bannerů, jelikož je to pro ně už vyzkoušená věc.
Sociální sítě mají crossmediální využití přes PR až po zákaznický servis. Dokážou tedy zastřešit veškerá média, zpracovat uživatele, vytvořit kontinuální dialog. Ano toto jsme už všichni několikrát slyšeli, ale proč se tyto praktiky těžko potkávají s porozuměním?
Nebude to tím, že k internetu přistupují klienti jako ke klasickému one way médiu?
Branding, message, claim, positioning a hlavně tlačit na sale. Tak to právě ne!
Uživatel má velice blízko ke křížku, aby zavřel okno prohlížeče, jelikož ho reklama obtěžuje. To není tak, že si odejde na záchod v reklamní pauze a následně pokračuje ve sledování filmu.
Když uděláte moc transparentní reklamní sdělení, snažíte se uživatele násilně přitáhnout, prezentujete klamavou nabídku atd., to jsou všechno fakta, která způsobují rychlý odchod návštěvníka.
Nebojte se povolit uzdy
Není potřeba nějak zásadně tlačit na uživatele, ale ukázat svůj přístup, dát mu volnost. Konec konců se můžete podívat na stránky našeho studia, abyste měli lepší představu. Vše o naší společnosti je osobní formou prezentováno skrze média sociálních sítí. Jsme vám bližší, dokážete si nás lépe představit a máte jednoduše veškerý update o našich aktivitách a realizacích. Víte, co se aktuálně děje, jaká je nálada a případně se můžeme skamarádit.
managing director agentury Nydrle studio
05/05/2008
Louskáček 2007
ČMSS využilo audiovizuálního principu na webu

Toto nové pojetí prezentace bankovní služby můžete shlédnout na http://www.preuverujte.cz.
Co napsala média:
http://www.e15.cz/byznys/stavebni-sporitelny-vstupuji-do-hypotek-22605/
Amnesty International na stadiónu

NYDRLE studio připravilo netradiční interaktivní petici na podporu aktivit Amnesty International v souvislosti s letními olympijskými hrami v Číně.
Aktivity AI se tento rok zaměřují na problémy lidských práv na území Číny a snaží se maximálně upozornit na přetrvávající problémy s dodržováním lidských práv čínským komunistickým režimem.Na stránkách www.fandimesvobode.cz je animovaný stadion, kde si každý, kdo chce podpořit svobodu v Číně, personifikuje svůj hlas v petici formou postavičky – fanouška a může jej doplnit o libovolné sdělení. Pokud Vám tedy není lhostejný osud lidí žijících v Číně, nebo se chcete dozvědět něco víc o dané problematice, prosím navštivte tyto stránky a podpořte petici i svým hlasem.
Ostatní off-line média připravila TBWA Praha.
http://www.novinky.cz/clanek