
26/09/2008
18/09/2008
08/09/2008
Nico market

Starší, přesto ale stále vtipný web pro nekuřáky, kteří si chtějí užívat nikotinu stejně jako kuřáci...
04/09/2008
Jedno pole - Google Chrome

Google Chrome je prohlížeč vytvořený k rychlejšímu, snazšímu a bezpečnějšímu používání internetu, s minimalistickým designem, který vám nebude překážet. Video guide.
01/09/2008
Táto, klikni na Agátu!

Na českém internetu se objevují rich media weby. Co všechno mohou zadavatelům nabídnout?
Kadeřnické a kosmetické studio Bomton v těchto dnech spouští nový web. Na tom by ještě nebylo nic zvláštního, jde však o projekt v českém prostředí stále ještě ojedinělý, nabídne totiž bohatý videoobsah v interaktivní podobě. Návštěvník webu bude moci spatřit kadeřnickou show, do níž je navíc možné interaktivně zasahovat. "Na internetu musíte počítat s tím, že uživatel chce pořád něco dělat, být v interakci, takže ho pořád musíte bavit. Scénáře se proto píšou jinak - příběh se může mnohem častěji měnit. Celé bych to přirovnal ke kinoautomatu, v němž může divák ovlivňovat děj filmu," říká ke koncepci videa na webu Michal Nýdrle, ředitel agentury Nýdrle studio, která stránky Bomtonu realizovala.
Jediným obdobným projektem na českém internetu je podle Nýdrleho pouze microsite propagující tarif O2 Cool společnosti Telefónica O2, na němž na otázky návštěvníků tu více, tu méně vtipně odpovídá modelka Agáta Hanychová.
Vyšší náklady na vývoj
Asi největším problémem, s nímž musí zadavatelé při tvorbě rich media webů, jak se stránky s multimediálním obsahem také označují, počítat, jsou vyšší nároky na rozpočet. Poměr mezi náklady na vývoj videowebu a jeho přínosem pro zadavatele může být - mírně řečeno - problematický. Vývoj rich media webu je dražší a ne všude se může jeho nasazení vyplatit. "Rozpočty se pohybují do jednoho milionu korun. Obnáší to ale casting, modely, zvukaře, režiséra, asistenty a dva dny natáčení, takže náklady se docela nasčítají," odpovídá na otázku o finanční náročnosti projektu Nýdrle. Náklady ale vyváží vizuální atraktivita a dobré možnosti prezentace značky. Video na webu také podle Nýdrleho lépe osloví i starší cílové skupiny uživatelů. "Tito lidé jsou odkojeni televizním principem - sednou si před televizi a zpracovávají informace, které jim někdo připravil," vysvětluje a dodává, že off-line média mohou zákazníky na web nalákat. Video jim pak zprostředkuje prezentaci produktu.
Módní show on-line.
Multimediální web lze použít všude tam, kde je kladen důraz na zábavu. Jeho realizace se však oproti běžným webovým stránkám trochu prodraží. Návštěvníkům ale poskytne zážítek podobný interaktivním filmům.
29/08/2008
26/08/2008
Dnes začíná festival NAMES!

25/08/2008
Nydrle vs Bomton

Michal Nýdrle zpovídá Bomton a ptá se, proč zvolili právě naši agenturu a proč přistoupili k tak odvážnému a kreativnímu řešení, jaké jim bylo nabídnuto.
22/08/2008
21/08/2008
Virtuální herci brzy ovládnou internet

Řešení od Image Metrics, jejíž vychytaný 3D systém renderignu osob, nabízí neuvěřitelné možnosti použítí nejen v online světě. Ukázka také v tomto článku.
12/08/2008
Cestovky bez on-line ani ránu
Internetová reklama bude klíčovým komunikačním a prodejním kanálem pro cestovní ruch. V Čechách obzvláště, jelikož největší podíl zákazníků tvoří lidé nad 30 let.
Mladí si jsou schopni najít a zařídit dovolenou prostřednictvím internetu, což znamená, že nabídka klasických zájezdů je pro ně moc drahá a nezajímavá. Dnes už není pro koncového zákazníka samozřejmě problém rychle porovnat cenu letenek a ubytování.Cestovní kanceláře musejí začít nabízet nové produkty a více se orientovat na on-line reklamu. Volit více netradiční formy reklamy a nebát se povolit uzdu v míře serióznosti.
Díky bohu už nestačí mít jen přehlednou nabídku s intuitivní navigací, ale je důležité uživatele chytit na cestě hledání nabídky zájezdů, což nejde dělat už jen formou bannerové reklamy. Bannerová slepota začíná být pojem a náklady na konverzi návštěvníka ke koupi rostou.
Nový přístup, nová nabídka
Z provedeného výzkumu ve Velké Británii vyplynulo, že více než 60 % marketingových rozpočtů jde jen do on-line reklamy. Jelikož západní trendy se velice rychle začínají promítat i v naší kotlině, byl bych obezřetný a začal sledovat trendy v internetovém prostředí. Možná právě proto, že si v ČR on-line marketing nevybudoval ještě dostatečnou akceptaci při rozhodování, průměrný věk zákazníků cestovních kanceláří roste, jelikož dosavadní marketingový přístup neoslovuje nové generace, které jsou v "on-linu" jako ryby ve vodě.
Oslovení mladé cílové skupiny obnáší změnu nabídky služeb. Těžko si dokážu představit, že mladý pár kolem dvaceti let pojede do Egypta nechat se na týden zavřít do hotelového komplexu.
Novou nabídkou mám na mysli kratší pobyty ve větších městech, zábavu atd.
Kooperace s partnery
Hlavně dát uživateli volnost, neprodávat celé řešení, ale nechat
ho vybrat si jen třeba letenku či hotel. Volnost výběru a možnost modifikace portfolia služeb vládne světu.
Češi jsou nejméně zodpovědný národ v regionu CEE, co se týče pojištění. On-line prodej bude vyžadovat větší kooperaci s partnery, kteří nabízejí komplementární služby. Tím mám na mysli nabídku pojištění jako kombinaci s vybraným druhem služby, ať už se jedná pouze o zakoupení letenky či hotelu.
Již tisíckrát zmiňovaný dialog, osobní přístup, navázání permanentního vztahu jsou postupy, které začínají určovat trend marketingové komunikace, a zde hraje on-line první housle.
Michal Nýdrle
managing director, Nydrle studio
07/08/2008
23/07/2008
fring™

fring™ is a mobile internet service & community that enables you to access & interact with your social networks on-the-go, make free calls and live chat with all your fring, Skype®, MSN® Messenger, Google Talk™, ICQ, SIP, Twitter, Yahoo!™ and AIM® friends using your handset’s internet connection rather than costly cellular airtime minutes. www.fring.com.
22/07/2008
18/07/2008
New project | Photos
PicLens - Fullscreen 3D browsing and searching
