
29/08/2008
26/08/2008
Dnes začíná festival NAMES!

25/08/2008
Nydrle vs Bomton

Michal Nýdrle zpovídá Bomton a ptá se, proč zvolili právě naši agenturu a proč přistoupili k tak odvážnému a kreativnímu řešení, jaké jim bylo nabídnuto.
22/08/2008
21/08/2008
Virtuální herci brzy ovládnou internet

Řešení od Image Metrics, jejíž vychytaný 3D systém renderignu osob, nabízí neuvěřitelné možnosti použítí nejen v online světě. Ukázka také v tomto článku.
12/08/2008
Cestovky bez on-line ani ránu
Internetová reklama bude klíčovým komunikačním a prodejním kanálem pro cestovní ruch. V Čechách obzvláště, jelikož největší podíl zákazníků tvoří lidé nad 30 let.
Mladí si jsou schopni najít a zařídit dovolenou prostřednictvím internetu, což znamená, že nabídka klasických zájezdů je pro ně moc drahá a nezajímavá. Dnes už není pro koncového zákazníka samozřejmě problém rychle porovnat cenu letenek a ubytování.Cestovní kanceláře musejí začít nabízet nové produkty a více se orientovat na on-line reklamu. Volit více netradiční formy reklamy a nebát se povolit uzdu v míře serióznosti.
Díky bohu už nestačí mít jen přehlednou nabídku s intuitivní navigací, ale je důležité uživatele chytit na cestě hledání nabídky zájezdů, což nejde dělat už jen formou bannerové reklamy. Bannerová slepota začíná být pojem a náklady na konverzi návštěvníka ke koupi rostou.
Nový přístup, nová nabídka
Z provedeného výzkumu ve Velké Británii vyplynulo, že více než 60 % marketingových rozpočtů jde jen do on-line reklamy. Jelikož západní trendy se velice rychle začínají promítat i v naší kotlině, byl bych obezřetný a začal sledovat trendy v internetovém prostředí. Možná právě proto, že si v ČR on-line marketing nevybudoval ještě dostatečnou akceptaci při rozhodování, průměrný věk zákazníků cestovních kanceláří roste, jelikož dosavadní marketingový přístup neoslovuje nové generace, které jsou v "on-linu" jako ryby ve vodě.
Oslovení mladé cílové skupiny obnáší změnu nabídky služeb. Těžko si dokážu představit, že mladý pár kolem dvaceti let pojede do Egypta nechat se na týden zavřít do hotelového komplexu.
Novou nabídkou mám na mysli kratší pobyty ve větších městech, zábavu atd.
Kooperace s partnery
Hlavně dát uživateli volnost, neprodávat celé řešení, ale nechat
ho vybrat si jen třeba letenku či hotel. Volnost výběru a možnost modifikace portfolia služeb vládne světu.
Češi jsou nejméně zodpovědný národ v regionu CEE, co se týče pojištění. On-line prodej bude vyžadovat větší kooperaci s partnery, kteří nabízejí komplementární služby. Tím mám na mysli nabídku pojištění jako kombinaci s vybraným druhem služby, ať už se jedná pouze o zakoupení letenky či hotelu.
Již tisíckrát zmiňovaný dialog, osobní přístup, navázání permanentního vztahu jsou postupy, které začínají určovat trend marketingové komunikace, a zde hraje on-line první housle.
Michal Nýdrle
managing director, Nydrle studio
07/08/2008
23/07/2008
fring™

fring™ is a mobile internet service & community that enables you to access & interact with your social networks on-the-go, make free calls and live chat with all your fring, Skype®, MSN® Messenger, Google Talk™, ICQ, SIP, Twitter, Yahoo!™ and AIM® friends using your handset’s internet connection rather than costly cellular airtime minutes. www.fring.com.
22/07/2008
18/07/2008
New project | Photos
PicLens - Fullscreen 3D browsing and searching

We use PicLens for our social media. Search Facebook, Youtube, Google or Flickr through amazing 3D browser.
25/06/2008
Faiyo - unikátní online magazín

Faiyo je prvním opravdovým on-line magazinem svého druhu s obsahem zahrnujícím unisex módu, lifestyle, umění, gastronomii, zábavu a mnoho dalšího.
Plnobarevný, interaktivní, multimediální časopis vypadá jako tištěný a snadno se prohlíží.
Každých 14 dní přináší čtenářům nové číslo, které je samozřejmě pro všechny zdarma.
17/06/2008
16/06/2008
11/06/2008
10/06/2008
iPod nanos all around the office!

All of us in NYDRLE STUDIO now listening music with new iPod nano. We use Floola or YamiPod to operate with... If you wanna see some hidden iPod commands...