Princip kampaně Too good not to share pro jihoafrickou značku žvýkaček Beechies funguje podobně jako oblíbená sekce Trapasy, kterou najdete v každém dívčím časopise. Trochu té nesnesitelnosti bytí ostatních je balzámem na duši pro většinu z nás. Navíc, kromě standardních provarů jsou přece i příběhy, které si jejich aktéři prostě nemohou nechat pro sebe.
Motto kampaně hlásá, že žvýkačky Beechies jsou tak dobré, že se o ně prostě musíte podělit. Stejně jako o všechny dechberoucí příhody ze života. Na stránkách http://www.beechies.co.za si můžete přečíst přibližně na dvě stovky historek různých uživatelů a samozřejmě přidat i tu svou. Hlasováním se rozhodne, čí příspěvek si zaslouží vyhrát automobil. Ten by se zřejmě hodil i hlavnímu hrdinovi jednoho z videí na podporu kampaně. Je jasné, že vkládané příběhy jsou trochu jiného kalibru a sekci TOP 10 berte s rezervou, v příspěvcích se totiž dočtete o méně vybroušených, ale o to vtipnějších kouscích.
Jít s kůží na trh i s těmi nejintimnějšími tématy je populární a funguje, nejen díky internetové anonymitě. To může potvrdit třeba i dlouhotrvající projekt Post Secret. Současní uživatelé jsou často pohodlní a každé kliknutí navíc je pro ně extrémně vysilující. Pokud jim ale poskytnete prostor pro ně samotné a jejich svět, rádi se pochlubí. Především
A co vy, máte něco, o co byste se chtěli podělit?
No comments:
Post a Comment