08/02/2010
V roce 2010 bude nejvíce slyšet FOURSQUARE!
V čem je tak unikátní?
Všichni známe klasické klubové karty do restaurací, do kina, do fitness a jiné. Také se Vám stává, že si tuto kartu zapomenete doma, takže nedostanete slevu nebo si nemůžete nechat připsat body za novou útratu?
Tomu odzvonilo!
S aplikací Foursquare v mobilu můžete nejen nárokovat svou slevu či body i bez věrnostní karty, ale i hodnotit tyto restaurace a jiná zařízení,. Dle vaší GPS pozice se zobrazí profil zařízení, ve kterém se právě nacházíte, či dalších ve vašem blízském okolí.
Tuto provozovnu či zařízení můžete ohodnotit tak, jak je právě pro Facebook či Twitter tradiční. I propojení s těmito sítěmi je velice jednoduché, a dokonce umožňuje načtení vašich stávajících přátel.
Je pravda, že českých zařízení, která jsou v tomto systému, je velice málo. Převážně jsem našel známé pražské hotely či restaurace v centru. To může být způsobeno tím, že aplikace funguje na iPhone, Google Android a Blackberry. Co si budeme povídat, těchto telefonů je v našem prostředí pořád nedostatek. Nicméně tomuto fenoménu věřím, jelikož je to geniální způsob, jak začít aktivně pracovat s věrnými zákazníky, dbát na úroveň služeb či sledovat názory návštěvníků.
Možná si řeknete, že při večeři s přítelkyní či přáteli máte ještě tak náladu hodnotit restauraci. Ale vzpomeňte si na momenty, kdy vás někde příjemně překvapí Rádi pak toto místo doporučíte. Platí to i naopak, rozmýšlíte se, kam jít, a takto máte ihned názor svých blízkých přátel či široké veřejnosti.
Pokud se budeme dívat hodně do budoucnosti, tak jednoduchou úvahou dojdeme k myšlence, že tento způsob práce s uživateli může nahradit i tradiční platební styk.
Za své návštěvy sbíráte body, které následně utrácíte. Tak jako u magnetických klubových karet či slevových kupónů.
Pravdou je, že v on-line prostředí již bylo mnoho zajímavých projektů, které měly potenciál, a nakonec se po nich slehla zem. Bude zajímavé sledovat, jestli se Foursquare dostane do TOP 10 nebo jestli to bude jeden z těch, po kterých už ani pes neštěkne.
02/02/2010
Spouštíme nový web
Vytvořili jsme nový web na principu interaktivního showreelu. Prezentace všech realizací je zpracována ve formátu krátkých spotů, které jsou přehrávány v interaktivním 3D prostředí. Oddělení digital, media i produkce využívá stejného principu prezentace.
Tento web spouštíme k našemu oficiálnímu vstupu na slovenský trh.
27/01/2010
11/01/2010
Dostaň svůj inzerát na sendvič
Výrobce baget a sendvičů, společnost Crocodille, spustila novou kampaň pod názvem Seznamka. Kampaň využívá obsahu tvořeného uživateli v podobě
seznamkových inzerátů. Cílem je propagace čtyř nových sendvičů. "Vytvořili jsme seznamku na sociální síti Facebook, kde se lidé tvorbou inzerátů mohou seznámit," říká Michal Nýdrle. Každý týden bude uživateli vybrán nejoriginálnější inzerát, který bude vytištěn na obalu těchto nových produktů. Kampaň vznikla ve spolupráci agentur Nydrle a Sabotage.
16/10/2009
Design against fur má svého vítěze
Design Against Fur je mezinárodní studentská soutěž, která je určena všem studentům výtvarných škol. Účastníci soutěže mají za úkol vymyslet originální plakát, který by některá ze světových organizací na ochranu zvířat mohla následně použít ve své „protikožešinové“ kampani. Více o slavnostním vyhlášení a další soutěžní práce najdete zde.
12/10/2009
Nový web ČMSS spuštěn!
Po dlouhé a usilovné práci byl dnes spuštěn nový web Českomoravské stavební spořitelny. Myslíme, že to stojí za to! :)
06/10/2009
Pralinky Ferrero na novém webu
Třikrát hurá, nový web Ferrera klientem konečně schválen a námi spuštěn:) Zakázka byla realizována pro agenturu Linea Recta.
29/09/2009
Rio Media v říjnu rozjede kampaň propagující kombinaci služeb
07/09/2009
Cz.nic ukazuje na výhody vlastní domény originální kampaní

Uživatelé internetu, kteří běžně používají doménová jména, většinou vůbec netuší, jaké možnosti jim přináší registrace vlastní domény a jak takovou doménu získat. Počet domén, jež mají lidé a organizace v České republice zaregistrovány, je i proto stále výrazně nižší než ve srovnatelných zemích západní Evropy. Sdružení CZ.NIC, správce domény .cz, proto dnes spouští osvětovou kampaň, jejíž hlavním cílem je upozornit na výhody vlastní domény, ukázat, jak je snadné internetovou doménu zaregistrovat, vysvětlit, jak se o doménu starat a jak ji chránit. Kampaň, která míří hlavně na širší internetovou veřejnost, k těmto účelům využije především vlastní webové mikrostránky www.dobradomena.cz.
Doména je součástí webové adresy, e-mailové adresy a všech dalších adres internetových služeb. Vytváří tak internetovou identitu dotyčné osoby či organizace. Výhodou vlastní domény je, že o podobě této adresy rozhoduje pouze vlastník domény, který ji může přizpůsobit svému jménu či jménu své firmy tak, jak chce, aby jej ostatní vnímali.
„Internetová doména také usnadní nalezení informací či produktů. Uživatelé internetu v dnešní době používají doménová jména poměrně intuitivně – automaticky píší do svých prohlížečů www tečka hledaná věc tečka cz. Proto je dobrá doména velmi důležitá a výhodná i pro ty co informace, služby či produkty nabízejí.“ vysvětluje Pavel Tůma, marketingový ředitel sdružení CZ.NIC.
Jednou z unikátních výhod domény .CZ je oproti většině ostatních domén její zabezpečení systémem DNSSEC. Ten za použití digitálních klíčů chrání domény .CZ před zneužitím, které by mohlo vést například ke zcizení citlivých osobních dat uživatelů, odposlechu internetové komunikace nebo zfalšování či podvržení informací prezentovaných na určité doméně.
„Dobrá doména je co nejkratší, co nejvýstižnější a co nejlépe zapamatovatelná – tedy jméno osoby, název firmy, název produktu nebo jednoduše popis toho, co bude na příslušné doméně k nalezení (např. alesmokry.cz nebo selatka.cz),“ dodává Ondřej Filip, výkonný ředitel sdružení CZ.NIC.
Osvětová kampaň Dobrá doména se uskuteční především v prostředí internetu. Její jádro tvoří speciálně vytvořená mikrostránka www.dobradomena.cz, která návštěvníkům originálním a zábavným způsobem vysvětlí, jaké jsou výhody vlastnictví vlastní domény .CZ, jak se domény registrují, zabezpečují, jakým způsobem je o ně třeba pečovat apod. Mikrostránka bude doplněna dalšími komunikačními kanály v podobě sociálních sítí (Facebook, Twitter) a mixu klasické inzerce.
...
29/07/2009
Reckitt Benckiser rozjel on-line soutěž pro Nurofen

20/07/2009
Win the Porsche Targa for weekend!

New campaign out on www.nurofenrapid.cz. Win the Porsche Targa for weekend. The whole Nurofenrapid.cz campaign is supported by product website www.nurofen.cz.
13/07/2009
Upcoming video project | Making Of

03/07/2009
15/06/2009
Upcoming video project | Making Of

09/06/2009
Osvaldposloucha.cz

Pomozte dětem z celého světa do školy!

22/05/2009
Teaser for upcoming project

15/05/2009
Sing-along on Trafalgar Square

Na tomto klipu je krasne videt, jak lze zapojeni samotnych zakazniku zkombinovat s viralnim sirenim a poselstvim samotne kampane. A pak ze nemaji lidi drzet pri sobe...