06/01/2017

Jak se tvoří Unexpected Magazine

Klient Centrum Chodov postavil naši digitální agenturu před velkou výzvu. Kromě online lifestylového magazínu jsme měli vytvořit i klasický tištěný. Ano, přesně takový, ke kterému si můžeme slastně přivonět a který si s radostí přečteme nad šálkem dobré kávy.


Naše nejhaptičtější kampaň roku 2016



A tak vznikl Unexpected Magazine. Ve stylu komunikační kampaně Unexpected Shopping přináší inspirativní články z oblasti módy, jídla, cestování a umění. Za sebou máme první tištěné číslo, které jsme si vypiplali od začátku a jsme na něj pyšní jako na vlastní dítě. Zároveň běží online magazín, kde téměř denně přibývají nové články.






Jak jsme postupovali


Kvůli magazínu jsem do Nydrle přišla i já. Mám na starosti obsahovou koncepci jak online, tak tištěného magazínu. A skok z redakce Hospodářských novin do digitální agentury byl docela velký. V současnosti sama píšu některé články, ale hlavně komunikuji s externími redaktory a dohlížím na to, aby měl magazín ten správný feel, přinášel zajímavá témata a evokoval atraktivní styl a la Sex and the City.

Aneta Štefánková, šéfredaktorka

Mojí pravou rukou je Katka Obrazová, která se stará o produkci magazínu, psaní článků a komunikaci s nájemníky Centra Chodov, pro něž magazín slouží jako komunikační platforma. Ve spolupráci s nimi připravujeme hlavně originální lookbooky a tematické tipy na nákupy, které kombinují produkty různých značek. Jednotlivé obchody nám také na focení po domluvě zapůjčují oblečení, doplňky nebo bytové dekorace.

Katka Obrazová, redaktorka a produkční


Hezkým příkladem, kde jsme tohle všechno propojili, byl materiál Podzimní punč s Kitchen Story a Kristinou Kloubkovou pro první tištěné číslo. Uspořádali jsme a nafotili odpolední dýchánek, kde si skupinka přátel užívala lahodného punče. Manželé Marika a Jirka Kučovi z blogu Kitchen Story si vlastní byt vyzdobili dekoracemi zapůjčenými z obchodů Centra Chodov a připravili drobné občerstvení, které naservírovali na zapůjčené stylové nádobí. Hlavní postavy jsme s pomocí stylistky oblékli do nejnovějších kolekcí vybraných značek centra. Z výsledku máme radost, z fotek je cítit pohoda i exkluzivita dodaného zboží. V tomto duchu se chceme nést i v budoucnu.






Sázíme na minimalismus


Devizou Unexpected Magazine není jen originální obsah, ale také vizuální zpracování. Neskromně si dovolujeme tvrdit, že minimalistický design, který zpracovala Kristýna Šťastná, nemá na českém trhu magazínů obchodních center obdoby. Naše designérka Kristýna se inspirovala moderními trendy světových tištěných periodik. Tak vznikl charakteristický sloupec textu a položil se důraz na fotky. Samotná linka pak vznikla úplně náhodou. Zní to jednoduše, ale dalo to velkou práci.

„Inspiraci jsem čerpala ze všech možných zdrojů a náš magazín je sjednocením
toho nejlepšího.“
- Kristýna Šťastná


Kristýna Šťastná, designérka


Ředitelka projektu Kristína Poláková si v projektu magazínu váží především vstřícného přístupu klienta. Centrum Chodov nám dalo příležitost tvořit obsah, který zasahuje cílového zákazníka a také pomáhá budovat B2B vztahy obchodního centra a jeho jednotlivých nájemníků. To, že jsme vykročili správně vpřed, dokazuje strategické využití obsahu napříč sociálními sítěmi, které nám zajišťují relevantní čtenáře.

„Na půdě českých značek je jen málo odvážlivců, kteří dovolí agentuře tvořit hodnotný obsah tak, aby nejen prodával, ale zároveň inspiroval. My jsme měli štěstí."
- Kristína Poláková

Kristína Poláková, ředitelka projektu


V současnosti jsme stále na začátku nového formátu, který bude postupně svoji funkční náplň rozšiřovat. Detaily ukážeme zanedlouho.


Aneta Štefánková
editor-in-chief

No comments: