Katalog 13. aukčního salonu výtvarníků |
Jenže tak to není. Aukce je určena úplně pro všechny, kteří chtějí pomáhat a zároveň si pořídit domů pěkný a originální kousek umění. Proto začínají ceny děl na stokorunách.
Co je to Aukční salon výtvarníků?
Dražba i výstava, která aukci předchází, se dá směle považovat za přehled toho nejlepšího ze současného českého umění. Výtěžek slouží k financování stipendií pro studenty s těžkým postižením.Problém
Návštěvnická základna Aukčního salonu stárne a nová se nevytváří. Konto Bariéry neví, jak nadchnout mladé publikum pro umění.Dosavadní fanouškovská základna |
Řešení
Pakliže chceme nadchnout mladé pro umění, musíme je následovat tam, kde tráví svůj volný čas – na sociální sítě, proto jsme se rozhodli pro spolupráci s mladými známými osobnostmi a vytvořili jsme zlatý rám, který jsme umístili na výstavu do Karolina. S rámem se návštěvníci fotili a přidávali hashtag #pomocjeumeni.Kampaň podpořilo komické trio 3v1 (Nikol Štíbrová, Veronika Arichteva, Martina Pártlová) |
Petr Říbal, moderátor rádia Evropa 2 |
Živé umění
Projekt Živé umění je minisérie tří online streamů z procesu tvorby obrazu. Oslovili jsme tři přední české výtvarníky, aby s námi sdíleli svůj ateliér, svoje nápady a aby si nechali kecat do práce od fanoušků na Facebooku.A naši malíři do toho fakt šli!
Věra Tataro, Petr Kožíšek a Jakub Špaňhel malovali a naši social media specialisté všechny tři akce streamovali na Facebook Konta Bariéry. Největší úspěch sklidil poslední díl s Jakubem Špaňhelem, který je pověstný svým chrstnutím kýble vody na hotový obraz a ke kterému jsme si přizvali i moderátory Kateřinu Kairu Hrachovcovou a Petra Cerhu alias Nastyho.
Jakub Špaňhel, Kaira a Nasty |
Klíčový vizuál
Naším klíčákem se stal záchranný kruh v kubistickém stylu a slogan POMOC JE UMĚNÍ skvěle dotvořil sdělení, které jsme chtěli lidem předat. Předlohou pro digitální záchranný kruh byl ručně kreslený obraz od malířky Dandy Horáčkové, který v postprodukci upravil náš designér Radek Kratochvíl.Samotný obraz se záchranným kruhem šel do dražby také a zajímavostí je, že konečná suma přesahující 40 tisíc byla přihozena 20 sekund před koncem aukce.
Proces tvorby Dandy Horáčkové |
Čísla
Social Media
Dosah příspěvků: 298 327 lidíPočet zobrazení 340 437
Zájem o příspěvky: 102 140
Živé umění
Jakub ŠpaňhelZobrazení aukce 919x
Konečná cena 105 100 Kč
V letu, 155 x 200 cm, akrylová malba |
Vydražená částka za obrazy na Aukro.cz: 155 372 Kč
Celkově byly aukce zobrazeny 2 387x
Dílo do aukce věnovalo 436 výtvarníků.
Díky všem dárcům se podařilo vydražit umění za celkem
3 844 772 milionů korun.
3 844 772 milionů korun.
Pražské venkovní formáty CLV vidělo během 14 dní 1,6 milionu lidí. |
Tým nydrle.
Roman Číhalík – creative directorBára Šuffnerová – account director
Adéla Křištová – account executive
Marko Rumpli – project consultant
Radek Kratochvíl – art director
Lucie Perlíková – copywriter
Kristina Hartman – social media manager
Dominik Dvořák – social media specialist
Odkazy
aukcnisalon.czfb.com/KontoBARIERY
No comments:
Post a Comment