14/02/2017

Snapchat může být první sociální sítí, která se propojí s AR

AR = augmented reality. Rozšířená realita se u nás označuje zkratkou RR a představuje reálný obraz, který je doplněn objekty vytvořené počítačem.

zdroj obr.: androidsoftware.us


Instagram tvrdě šlape Snapchatu na paty, ale ten si to nenechá líbit, a proto chce přijít s další peckou. Představte si, že zaberete kamerou v telefonu nebo tabletu například budovu a automaticky vám k ní na displeji naskáčou údaje. 

zdroj obr.: blog.youvisit.com


Podle generální ředitele Apple, Tima Cooka, zvítězí rozšířená realita dokonce i nad virtuální realitou a bude se významně podílet na budoucnosti celého digitálního prostředí. Cook vysvětlil, že rozšířenou realitu budou mít lidé raději zejména proto, že si udržuje aspekt reálného světa namísto ponoření do reality zcela alternativní.

zdroj obr.: srushtiimx.com


Tomuto trendu by měly dát přednost i značky. Snapchat tak může být první sociální sítí, která zprostředkuje skutečně dobrou AR. V současnosti prý pracují na aktualizované verzi čočky a dobrou zprávou je, že se začali zaměřovat na prostředí kolem nás namísto psích jazyků u selfies.



A kdo bude první testující? Doslýchá se, že vážný zájem projevila značka Pepsi. Aby ne, Pepsi a Snapchat jsou kámoši jak hrom.

Teď už jen pojďme doufat, že to není jenom fáma, která by měla zvýšit hodnotu Snapchatu.


Lulu Perlíková
copywriter

No comments: