09/11/2010

Já a moje cesta s Českým rozhlasem



Dobrý den, vážení čtenáři,

jmenuji se František Novota a je mi velkou ctí, že vám všem mohu představit svou cestu, kterou jsem si našel na vlnách Českého rozhlasu. Požádali mě o to, protože v rozhlase chystali s agenturou Nydrle.Digital novou kampaň a chtěli, abych vám ji nějak přiblížil. Nejdřív vám tedy krátce představím sebe a vlastně všechny, kteří na projektu spolupracují a pak vám řeknu i něco o samotné kampani.

Ti, kteří mě znají, ví, že jsem člověk, který potřebuje být neustále v obraze. Informace, kvalitní názory a analýzy, to je to, co mě zajímá. Proto je pro mě Český rozhlas jasnou volbou, informační servis podobné kvality a rozsahu nikde jinde nenajdu. Nejen proto je pro mě velká čest se podílet na této kampani. Myslím, že ostatní to vnímají podobně. Pracuji společně s milou paní, Květou Malířovou, ta je zase velká milovnice kultury. Na Českém rozhlase oceňuje především kvalitu pořadů, které se zaměřují na kulturu. Díky kampani jsem se také seznámil s manželským párem, Jitkou a Milanem Zkoumalovými. Mají malou dceru Markétku, která je ve věku, kdy se pořád na něco ptá. Chce vědět, jak funguje celý svět a hlavně proč! Zvídavost zdědila po rodičích, každý den chtějí poznávat něco nového. A samozřejmě nemohu zapomenout na Martina Notku. Martin je ještě študák, ale už ví, co od života chce. Na hudbě stojí celý jeho svět a na vlnách Českého rozhlasu si našel svůj vlastní rytmus. Ten, jak se jednou zakousne, už nepustí. Všichni máme k programu Českého rozhlasu svůj osobitý přístup a jsme rádi, že se jako nezávislé médium zabývá i méně populárními tématy. Máme tak totiž možnost opravdové volby.

Rád bych vás proto všechny pozval na stránky Jdusvoucestou.cz, kde si sami pomocí konfigurátoru můžete vyjasnit, jakým směrem vede vaše cesta a jaké pořady vám na ní mohou dělat příjemnou společnost. Já už jsem si ty své vybral a jsem opravdu spokojen. Na stránce se také můžete podívat na různá videa. Některé jsou o mně, jiné o Květě nebo Martinovi a manželech Zkoumalových. Najdete zde také poutavé rozhovory s moderátory Českého rozhlasu a mnoho dalšího. Mohla by vás vlastně zajímat i facebooková stránka, na které se můžete dozvědět víc o samotném průběhu kampaně, například o roadshow po vybraných vysokých školách. Myslím si, že se celý projekt povedl, tak se nebojte a přidejte na jeho stránky i tu svou cestu. Třeba se bude líbit i dalším lidem a vyhrajete jeden z pěti iPadů. Bohužel, všechny pořady a aktivity Českého rozhlasu se tam nevešly, takže abyste měli opravdu jistotu, že o nic nepřijdete, podívejte se i na jejich stránky. Jen tak na okraj, mají zbrusu nový design a strukturu, takže se vám na nich bude lépe hledat vše, co potřebujete.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

František Novota







No comments: