07/06/2010

Nechce se vám čekat až dozrají třešně? Najděte si duhový Skittlovník!

Skittles je značka bonbónů, které se vyznačují tím, že mají všechny barvy duhy a které také mají, především ve Spojených státech, obrovský prodej. Pro svoje fanoušky na Facebooku, kde si je oblíbilo úctyhodných 4,7 miliónů uživatelů, nechali agenturu EVB vytvořit aplikaci „Mob the Rainbow“, která umožňuje hlasovat a rozhodnout o zásadních otázkách života a smrti, jako například jaký Skittles šperk by hrdě nosili, ale také o Skittles akcích, které se následně realizují. Tou první bylo doručování Valentýnských přáníček zasypaných Skittles. Těch se nashromáždilo přes 44 000 a byly doručeny svým adresátům speciálním Skittles Cupidem.

Tentokrát se fanoušci mohli rozhodnout mezi mexickou „Skittles“ kapelou ve výtahu, ponožkovou měsíční chůzí a vítězným Skittlovníkem. Nutno říct, že hlasy téměř 41 000 uživatelů byly dost vyrovnané.

V čem spočívala celá akce? Tým Skittles přeměnil obyčejný strom, který je obsypán pytlíky bonbónů, hračkami s bonbóny uvnitř, spoustou košíků, dóziček a dokonce i kufrů, ve kterých je nespočet Skittles pytlíčků. Po opatrném okukování se kolemjdoucí začali zastavovat a nakonec strom vyvolal všeobecné nadšení a celodenní rozptýlení. Co značka považovala za důležité je, že si lidé evidentně necpali bonbóny jen do vlastní kapsy, ale především je štědře sdíleli se všemi okolo. 

Fanouškovská stránka Skittles na Facebooku je vcelku živá a další napojení na realitu, tj. to, že tým Skittles odhlasované akce opravdu realizuje, jen zvyšuje motivaci uživatelů se zapojit do hlasování. Můžeme se jen těšit, co si tým Skittles vymyslí příště.

No comments: