Automat pomocí technologie augmentované reality velmi živě reagoval na lidi stojící před ním, svižně jim domaloval knírek nebo z nich udělal kosmonauty. Dokázal s drobnou odchylkou určit nejen jejich pohlaví a věk, ale především jakou mají náladu. Automat měřil to, jak moc se lidé dokázali zasmát, až 15x za vteřinu a těm, kteří to dokázali pořádně rozjet, vydal za odměnu zmrzlinu zdarma. Kromě toho se lidé mohli nechat vyfotit a sdílet tento usměvavý zážitek na Facebooku. Kolem automatu bylo samozřejmě rušno. V letním počasí se není čemu divit, na vidinu zmrzliny zdarma by se usmál asi kdekdo. Platbu úsměvem Unilever zavedl bohužel jen pro festival v Cannes, nicméně tyto speciální automaty budou do 18 měsíců přítomné v několika nákupních centrech po celém světě. Úsměvy sice pořád počítají, ale platit se v nich bude penězi.
Augmentovaná realita je v současnosti jedním z nejsilnějších trendů a nějakým způsobem ji do své komunikace integrovala většina velkých značek. Projekt Happy Share je jiný tím, že Unilever automaty zavede v širším měřítku do běžného provozu. Stálým propojením s Facebookem si může udržet i déle trvající zájem ze strany uživatelů. Nejde tedy jen o technický výstřelek, ale spíše o malý krůček vpřed v oblasti vztahu se zákazníky.
No comments:
Post a Comment