Do našeho týmu krásných, mladých a nadějných programátorů hledáme prý především kolegyni, ale nepohrdneme ani kolegou. Bez ohledu na pohlaví je hlavní časovou náplní na této pozici PHP programování.
Vyžadujeme znalosti PHP verze 5.3, ale zavděčíte se i vyšší nebo nižší verzí, OOP, MySQL, HTML, Smarty a JavaScriptu.
Také se nám hodí znalost práce s Nette framework, Nette\Database, dibi a práce s verzovacími systémy (git, hg), HTML5, CSS(3), LESS, SASS, povědomí o SEO, jQuery, jQuery UI.
Nabízíme krásné a neotřelé pracovní podmínky: příjemné prostředí i plat, podlahovou krytinu z pravého dřeva, neomezené množství kvalitní kávy, týmovou práci a možnost se dále vzdělávat, na to navazuje i osobní rozvoj, seberealizace a pocit blažené spokojenosti.
Své krásné a neotřelé pracovní životopisy zasílejte na jobs@nydrle.net. Zvídavější dotazy případně zodpovíme tamtéž. Těšíme se!
Ahooj, Milan Krajč zdraví všechny zapálené PHPkáře!
Hledaná osoba nemá specifickou barvu očí a naposledy na sobě s největší pravděpodobností neměla fialovou šusťákovku. Je to člověk, který:
má alespoň 3letou zkušenost s tím, čemu se říká UX nebo lépe Interaction design
umí navrhovat a přemýšlet nad uživatelským prostředím
má strategické a koncepční myšlení doplněné prezentačními schopnostmi
cit pro detail, krásu a týmovou práci
kreativní myšlení, schopnost hledat nová jednoduchá a funkční řešení
umí skvěle pracovat s Axure a uživatelsky s Photoshopem, Illustratorem, InDesignem
Pokud jste takového člověka viděli nebo jste jím dokonce vy sami a myslíte, že bychom se měli najít, tak pošlete svůj životopis a ukázky práce na antonin@nydrle.net. Antonín Parma, pokud nebude plavat v nezvladatelném množství práce, rád odpoví na vaše případné dotazy.
Naše projekty potřebují někoho, kdo by je měl rád, staral se o ně a pomáhal jim hezky se rozvíjet. Hledáme někoho, kdo bude přísný, ale spravedlivý, a kdo s pevnou a něžnou rukou bude otlapkávat všechny ty časové a rozpočtové plány.
Vyžadujeme rozsáhlé zkušenosti s projektovým řízením na opravdu seniorní pozici a plynulou angličtinu (mezinárodní tým). Zkušenosti musí obsáhnout:
vedení projektů – management týmu i klienta
jednání s klientem – příjemné vystupování, strategické myšlení, proaktivita a hledání nových možností spolupráce nebo řešení problémů
briefování členů týmu, tlumočení komentářů klienta
připravování rozpočtových a časových plánů
případné základy tvorby jednoduchých wireframů jsou výhodou, stejně jako zkušenosti s přemýšlením o UX. Velkým plus je přehled v iPad aplikacích a aplikacích všeobecně.
Nabízíme práci pro nadnárodního klienta, mladý a profesionální tým a příjemné platové ohodnocení. Vábničkou jsou i naše krásné kanceláře v centru Prahy, kde skoro celá polovina z nás sedí u okna.
Neustále rosteme a rozvíjíme se. Hurá! Otvíráme proto hned několik pozic do naší
sekce mobilních aplikací. Nejsme žádná vývojářská korporace, a možná proto je u nás ve vzduchu
cítit odhodlání a velké nápady. Jsme mladý tým přátelských lidí, kteří chtějí
dělat svou práci dobře.
Rozšiřujeme tým hned o několik pozic:
Junior JavaScript & XML developer
Junior Java (Android) developer
Junior Objective-C developer
Senior Web systems developer (Python, Django, HTML, CSS)
Potřebujeme pracovité,
chytré a nadšené typy pro dlouhá odpoledne ve studiu, jedince
schopné se rychle učit, kteří neustále hledají nová řešení. Do našeho mezinárodního týmu vyžadujeme (relativně)
dobrou angličtinu, čeština je výhodou, ale ne nutností.
Nabízíme jak jinak nežnadprůměrný plat s bonusy podle výsledků, stoleček a židličku v moderní kanceláři v centru Prahy, rozumnou časovou flexibilitu, vstřícnost a především práci na mezinárodních projektech, během které by se měl dostavit také tvůj rozvoj doprovázený profesním růstem.
Říkáš si ANO ANO ANO ANO? Tak nám napiš na jobs@nydrle.net a nezapomeň připojit životopis s ukázkami své práce. Těšíme se!
Nydrle na vodě, která byla až překvapivě mokrá (2011).
Protože Lenka jela na
výlet do Španěl vypadlo číslo 23. Na druhou stranu z Nydrle schránky
vypadla pohlednice shodou okolností také ze Španěl. Náhoda?
Lenksy navštívila exNydrle Danu Es, jejíž blog Myokard možná už pěkně dlouho sledujete.
Kdo je fanoušek, ať klikne!
Postupně pilujeme kampaň
pro GE Money Bank, která je jedním z hlavních sponzorů Českého národního
týmu na letní olympiádě v Londýně. Připravili jsme pro ně dvě kampaně.
Tým, který dlouhé měsíce pracoval na tomto projektu. Poznáte je?
Tou první je jednoduchá
spotřebitelská soutěž s platebními kartami se speciálním designem české
národní vlajky, bez které se správný fanoušek sportu prostě neobejde. Více
najdete na www.fandetesnami.cz/soutez. Hraje se celkem o čtyři VIP zájezdy na olympiádu
pro dva, takže zvažte svou účast.
Druhá soutěž, o poznání
náročnější a krásnější, je zastřešená kampaní Fanděte s námi, která
navazuje na předchozí kampaně GE Money Bank. Na stránkách www.fandetesnami.czsi
můžete vytvořit svého fanouška a zapojit se do velkého pochodu na londýnskou
olympiádu. Pochod už minul Prahu, teď mašíruje Frankfurtem a brzy vtrhne i do
dalších měst. Cestou můžete tříbit svůj styl ve třech fanouškovských
disciplínách, například Lov suvenýrů, a sbírat tak body, ocenění nebo rovnou oboje
a posouvat se v pochodu na přednější místa. Fanoušek, který do Londýna
dorazí jako první a prokáže tak, že je bezkonkurenčně nejlepší ze všech a že se
bez něj na olympiádě prostě neobejdou, vyhrává další VIP zájezd do Londýna pro
dva.
Disciplíny můžete nezávazně trénovat i na několika pobočkách po celé
republice, ve kterých jsme instalovali interaktivní výlohy. Dalším kanálem
je Facebook, kde najdete různé novinky kolem soutěže a olympiády
samotné. Ty připravujeme společně s redaktorem z iDnes. Takže se
laskavě zapojte a fanděte s námi!
Fanděte s námi a připojte se do pochodu fanoušků do Londýna.
Young Lions v Cannes
V pátek vyráží
Ondřej a Lenka na festival do Cannes. V průběhu příštích dní se proto
můžete těšit na podrobnější zprávy z cesty, přednášek, seminářů, barů,
pláží, parků a tak. Je to naše poprvé, tak doufáme, že to nebude moc bolet a že
se nespálíme.
Všichni se s námi začali loučit slovy: "Potkáme se na pláži." OK!
Run, admen, run!
Chceme uspořádat velký
běžecký challenge. Začněte trénovat, protože jak bylo řečeno v předchozí
větě, bude to „velké“. Víc se dozvíte brzy.
Tatra banka, jeden z největších slovenských bankovních domů, spustila nový korporátní web, na kterém jsme měli svůj podíl. Kromě kompletního redesignu jsme jej vyřešili také po uživatelské stránce.
Výsledek si můžete prohlédnout na www.tatrabanka.sk/sk, konkrétní změny
najdete také popsané ve speciální sekci na nových stránkách nebo v prezentačním videu níže. Chystáme se napsat, jak celý projekt probíhal a co všechno bylo jeho součástí. Brzy! Dolaďují se poslední detaily, jak se vám líbí prozatímní beta verze?
# Vítací Bára
Naše vítací Bára se budeode
dneška celé dva týdny poctivě učit na státnice ze sociologie. Napsala moc
hezkou a zajímavou diplomovou práci o managementu emocí v postindustriální
společnosti. Neptejte se nás na detaily. Můžete jí popřát hodně sil a trpělivosti,
bude mít radost.
Za malý výpadek v číslech
19 a 20 může zásah boží vůle. Nemá smysl se hádat, ale i tak se omlouváme.
# Milan + Danka = VSL!!!
Krajčovci se o víkendu berou!
Přejeme jim neochvějnou synchronizaci systémů, hodně krásných plug-inů a láskyplný vývoj společných aplikací. Prostě aby se tak nějak lajkovali až do konce tohoto celoživotní projektu. Své blahopřání jim můžete zaslat třeba na jejich stránky na Facebooku.
# Jirkovi je už 25 let
Máme nového stážistu na
léto. Jirka začal zostra a narovinu nám řekl, že se jmenuje Jirka a je mu přibližně
25 let. Zapomněl zmínit, že studoval v Liberci (CZ), Murcii (ESP) a teď
dokončuje Boston University (USA). Jirka, který bude posilovat accountský tým,
se na všechny smál, a pak jsme ho vzali do bistra Korunka. Pokud i vy
stojíte o stáž v Nydrle, ozvěte se Mirce na mirka@nydrle.net.
Naše projekto-UX parta,
Zdeněk a Vráťa, se vydala na UX camp do Berlína. O víkendu se přidá prý i
Roman. Nabalili jsme jim řízky a salát, aby kluci měli sílu a vrátili se nám z toho světa domů ve
zdraví.
Danka a Milan se jednou náhodou potkali a od té doby jsou spolu.
Do naší roztomilé fullservisové digitální agentury hledáme zdatného Account Managera s praxí v online marketingu. Náš nový accountský přírůstek může být muž, žena, ploštěnka sladkovodní či jakákoliv jejich náhodná kombinace.
Očekáváme samostatnost při přípravě a vedení projektů, schopnost vyjednávat s klienty a dodavateli a koordinovat realizační tým. Nutnou součástí je i pečlivost, nejen při sledování termínů, a celková zodpovědnost za svěřené projekty a jejich plnění.
Požadujeme alespoň 2 roky praxe v online marketingu a zkušenosti s projektovým managementem. Samozřejmostí jsou dobré komunikační&prezentační dovednosti a schopnost nacházet a rozvíjet obchodní příležitosti. Výborná znalost anglického jazyka je podmínkou, a to jak slovem, tak písmem.
Nabízíme příjemné a motivující prostředí, spolupráci na zajímavých domácích i zahraničních projektech a možnost seberealizace. Nástup a plat jsou dohodou, nejlépe v průběhu června.
Pokud máte zájem, zašlete svůj životopis a reference Mirce Hrivňákové na mirka@nydrle.net, která také ráda zodpoví vaše případné dotazy. Těšíme se!
Novinek je pořád dost. Sami
nevíme, kde nám kurzor stojí, proto jsme se rozhodli zavést víceméně pravidelnou
rubriku, ve které shrneme dění celého týdne, a která se pokaždé bude jmenovat jinak,
abychom vás drželi v bdělosti. Číslování odpovídá týdnům v roce, agenturní
materiály přístupné až po dosažení plnoletosti označujeme jinak.
Vláďa
Máme nového kodéra Vláďu,
který nám o sobě exkluzivně prozradil, že se jmenuje Vláďa a že je kodér. Těšíme
se na další pikantní detaily!
Slevín
Spustili jsme novou kampaň pro portál Slevín, který se chce v nadcházející sezóně
zaměřit na promo cenově výhodných pobytů. Pohráli jsme si s myšlenkou, že zájezdy na Slevin.cz jsou tak levné, že doma nezůstane nikdo. Už máte vybranou svou dovolenou? Nezapomeňte, že poslední zhasíná! Naši práci můžete vidět v ulicích na LCD a slyšet v rádiích.
Young Lions
Zatím jsme se tady také
nepochlubili zlatem v kategorii Cyber na letošních Young Lions. Lenka
neměla čas chlubit se vlastním peřím, je to skromná dívka, která tráví volný
čas četbou a týráním slimáků. Spolu s Ondřejem vzkazují, že se těší do Cannes a
že určitě něco přivezou, minimálně bagety a víno.
Hills app
V rámci naší
spolupráce s Grey Healthcare Group jsme vypustili do digitálního éteru aplikaci na podporu prodeje speciální kloubní výživy značky Hills. Díky nám mohou prodejci před
zákazníky vesele rozhýbávat průřezy zvířecích kloubů a šlach, ukazovat pomocí
tahátek a mačkátek, jak vše funguje nebo kolik to stojí. Ukončili jsme tak pro
Hills éru zastarávajících a distribučně náročných letáků, na kterých si beztak nemůžete rozhýbat ani jediný zvířecí kloub.
Bball turnaj
Sluníčko svítí, plánujeme
si jít zahrát basket. Někam ven, nejspíš na Letnou nebo na Folimanku. Kdybyste
se někdo chtěl přidat, seznámit se nebo nám dát jednu hravou do žeber, dejte vědět!
Úměrně tomu, jak se rozšiřují zdroje zadávané práce, námnedostačují zdroje lidské. Proto bychom rádi rozšířili řádky naší dynamicky se rozvíjející statické agentury o schopného HTML kodéra.
Pokud zvládáš zpracování grafických podkladů do šablon, návrhy uživatelské funkčnosti a základy PHP skriptování, prošel jsi základním filtrem výběru!
Nutné znalosti:
(X)HTML/5
CSS/3
DOM
JavaScript
Adobe Photoshop (základy)
Výhodou jsou znalosti Smarty, jQuery, PHP, SQL a UML
Na oplátku poskytneme příjemné pracovní prostředí v mladém, krásném a interaktivním kolektivu, možnost vzdělávání a prostor pro osobní rozvoj a seberealizaci.
Nástup nejlépe ihned, ale stejně jako forma spolupráce i ohodnocení jsou otázkou naší společné domluvy.
Vyhráli jsme tendr na kreativní e-mailing pro Vodafone. Hezké, že? Celou digitální sekci se nám získat nepodařilo, ale to nevadí. Příště. Děkujeme Vodafonu za svěřenou důvěru, necháme si záležet.
Dalším skvělým zářezem je pivovar Bernard. Kromě práce na zajímavé značce nám každý měsíc přináší i několik beden piva. Milé, motivující a osvěžující rozptýlení před nadcházejícím létem!
Velkou výzvou je pro nás webová prezentace pro centrum, které má spravovat odkaz Jana Kaplického. Eliška Kaplická nám přislíbila víceméně úplnou tvůrčí volnost, což je na české poměry neobvyklý přístup, kterého si moc ceníme.
Krásná trojka, ale novinek je ještě víc. O ty další s podělíme již brzy!
Minulý týden se opět rozšířilo stádečko našich ocenění, tentokrát o dva nové louskáčky.
Ze čtyř nominací jsme otočili celou polovinu, to je skvělá konverze, nemyslíte? Prvního, bronzového louskáčka, jsme získali za on-line kampaň Fajnovky pro McDonald’s, na které jsme spolupracovali s agenturou DDB.
Druhý louskáček je o poznání stříbrnější než ten bronzový a získali jsme jej v kategorii Interaktivní nástroje za výlohu pro Toni&Guy, která vychází z jejich nové webové prezentace. Obě sestávají ze smyčky fotek, které reagují na kurzor myši nebo na pohyb kolemjdoucích před výlohou.
Na shortlist jsme se dostali ještě s dvěma dalšími pracemi: s komunitním webem pro podnikatelky Život nápadům, který vzniká pod hlavičkou GE Money Bank a s naším nejnovějším projektem pro Toni&Guy, ve kterém se všichni zákazníci mohli stát tváří Toni&Guy, tedy dostat se na obálku kampaňového on-line magazínu, upravit ji a pyšně sdílet. Galerie byla ke shlédnutí on-line a ve výloze salónu v Dlouhé ulici.
Děkujeme ADC za ocenění a za uspořádání večera i večírku. Současně blahopřejeme autorům ostatních vítězných kousků, dobrá práce!
Milé ženy a dívky, přestaňte se periodicky schovávat, není se za co stydět. Spolu se značkou Ria jsme se rozhodli začít bourat jedno hloupé tabu a otevřeně mluvit o tom, jak to my všechny (ženy) každý (+-) měsíc máme.
Kampaň pro nás otevřela Klára Vytisková, která složila a nazpívala stejnojmennou píseň, za což jí děkujeme. Díky si zaslouží i Sandra Švehlíková, která pro Kláru navrhla bílé stylové koktejlky ze stovek tampónů.
Hlavní část kampaně najdete na www.periodanenitabu.cz nebo www.periodaniejetabu.sk, kde si můžete navrhnout vlastní obal tampónu a soutěžit s ním o různé ceny. Pokud uspějete, tedy získáte co nejvíc hlasů, nejenže vyhrajete třeba MacBook, ale především, váš osobitý design budou z tampónu každý měsíc odlupovat tisíce menstruujících žen, což je, myslíme, skvělý úspěch!
Na stránky navazuje i blog www.tetairma.cz, kde se otevřeně píše o všech klišé, tabu a hloupých předsudcích, které jsou s menstruací spojené. Úlomky našeho komunikačního mixu najdete i v tisku a POS materiálech. Všechny se potom potkávají na Facebooku.
Kampaň pro značku Ria jsme realizovali pro společnost Hartmann-Rico, s níž společně s partnery z Y&R Brands v poslední době spolupracujeme hned na několika projektech. Doufejme, že naše spolupráce si udrží spolehlivou periodicitu!
We have bought a new comfortable chair and now we are looking for a nice Digital Art Director/Senior Graphic Designer to seat him /her on it. In case you want to be seated at Nydrle, please, continue reading...
Requirements:
several years of experience in webdesign
accuracy and precision in blood and mind
creative and conceptual thinking
basic sense of humor for open space, level I-II
routine knowledge and use of Photoshop a Illustrator
good overview of current trends in webdesign, technologies and advertising
We prefer you to start better sooner than later, but as much as your salary or form of cooperation, this is also are very much up to our mutual agreement.
Koupili jsme novou židli a potřebujeme na ni posadit zkušeného Digital Art Directora nebo Senior Graphic Designera. Pokud se chceš pohodlně usadit v Nydrle, čti dál...
Požadavky:
zkušenosti s webovým designem, nejlépe několikaleté
pečlivost a smysl pro detail
kreativita a koncepční myšlení
základy humoru pro open space, úroveň I-II
rutinní znalost práce s Photoshopem a Illustratorem
přehled o současných trendech ve webdesignu, technologiích a reklam
Nástup nejlépe co nejdříve, ale stejně jako forma spolupráce i ohodnocení jsou otázkou naší společné domluvy.
Do naší revoluční agentury hledáme zodpovědnou, pečlivou a uvědomělou účetní, která by pomohla spravovat tok našich financí a administrativy s nimi spojené. Může to být i emancipovaný muž.
Nabízíme juniorskou/studentskou pozici a počítáme s vyškolením. Hledáme někoho na poloviční úvazek, kdo rozumí principům firemního účetnictví a má základní zkušenosti s účetními programy.
Rozvržení hodin i nástup jsou dohodou, nejpozději v únoru. Plat není na juniorskou pozici úplně vykořisťovatelský, ale do cukrárny si zajdete jen výjimečně. Dorty neproplácíme.
Znáte to: trochu to opepřete, okořeňte, dejte tomu šťávu, dejte tam prostě nějakou nahou kůži. Ve většině případů podobná debata bohužel znamená, že tam prostě dáte kozy nebo zadek. Všeobecná poučka, že sex prodává, ale neplatí vždycky a je dobré vědět, kdy tomu tak je a kdy je možná lepší se odvádění pozornosti na svůdná těla vyhnout.
Předpoklad: Ti lepší se množí lépe a více
Podle některých výzkumů se zdá, že sázka na nahého koně nemusí být vždy ta správná. Sexuální vzrušení totiž - překvapivě - nastartuje chuť se pářit. Abychom se mohli pářit, potřebujeme druhého do party (mono provedení se nepočítá). Abychom partnera získali, nejlépe dobrovolně a bez donucování, musíme zaujmout. Podle zákonů přírody zaujmeme jedině tím, že budeme jiní a to ve smyslu LEPŠÍ: barevnější, větší, úspěšnější, bohatší.
Prakticky to znamená, že máme touhu se kvalitativně odlišit od konkurenční masy a máme tendenci se propojit s něčím výjimečným, až luxusním, jednoduše LEPŠÍM. Zde platí, že luxus, aby zůstal tím, čím je, musí být tak trochu elitní, nedostupný, sofistikovaný, prostě cokoli, jen ne průměrný a běžný. Proto je tak drahý a je ho málo. Spotřebitel si kupuje odlišnost, nechce něco, co mu zaručeně doporučí tři z pěti zubních lékařů, které osloví v náhodném průzkumu trhu.
Reklama na sex
Luxusní a jim podobné značky proto mají tendenci vytvářet v reklamě sexuální napětí, protože nepřímo nabízejí možnost být jiní, lepší. Pokud máte masovou značku, která neprodává odlišnost a zapletete se v reklamě do výrazného sexuálního napětí, může se stát, že své zákazníky odvedete jinam. Ti totiž pocítí touhu se zvýraznit a vyhodnotí průměrnou značku jako nevhodný způsob, jak toho dosáhnout.
Za pozornost stojí fakt, že naše touhy jsou provázané a velmi snadno si vystačíme s náhražkami. Sexuální napětí třeba velmi dobře zažehlí kus dobré čokolády. Všimněte si, že reklamy na sladkosti jsou často buď cílené na děti nebo se ohání sexem v jakýchkoli formách: potěšením, rozkoší, pohlazením, ponořením, smyslností. V reklamním bloku by měly být efektivně zařazeny hned za reklamou na luxusní auta nebo parfémy, ale to je vedlejší.
Sex jednoduše není středobodem vesmíru pubertálních výrostků. Jedeme v tom +- všichni stejně, jen měníme formu a styl. Na sexu není nic špatného, jen je třeba jej používat s citem.
Co z toho plyne? Ujasněte si, co je vaše značka, co chce říct, komu a proč. Pokud váš inovativní systém stavění lešení prodává jeho funkčnost a ne stylizace ve snaze navýšit potenciál úspěchu u druhého pohlaví, možná nemají hlášky typu „Postavíme i to vaše“ smysl. Kromě toho, že poukazujete na možnou impotenci svých klientů, kteří o sobě určitě neradi pochybují, také odvádíte pozornost někam úplně jinam. To, že si budou vaši zákazníci dlouze prohlížet prsa levně vypadající dívky neznamená, že si zároveň opíší číslo na vaši firmu.
We are on-line communication agency focused on effective creative solutions based on strategy, media and production. We have experience with clients from various fields and our works have been recently awarded for its creativity.